,

تعمیرات ماشین ظرفشویی – اشنایی با انواع ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی - اشنایی با انواع ماشین ظرفشویی

تعمیرات ماشین ظرفشویی و اشنایی با انواع ماشین های ظرفشویی

ظرفشویی های اتوماتیک امروزی تحول جدیدی را در صنعت ظرفشویی پدید آورده اند تا زندگی راحت تری برای شما ایجاد کنند کافی است که ابتدا برنامه ی مناسب را طبق جدول های موجود انتخاب کرده و سپس کلید استارت را فشار دهید و ادامه کار را به دستگاه بسپارید
این ماشین ها دارای لرزش و سر و صدای کمی در حین کار کردن هستند تا ارامش و سکوت محیط اشپزخانه حفظ شود در ماشین های ظرفشوی اتوماتیک جدید از بردهای الکترونیکی استفاده می شود تا موتورها را با سرعت متغیر به حرکت در اورند در بعضی از ماشین های ظرفشویی اتوماتیک جدید با تغییر جهت حرکت موتور، اب ورودی را به اب افشان های بالا و پایین و با فشارهای مختلف منتقل کرده و می توانند شستشوی ترکیبی از ظروف را به طور همزمان انجام دهند. به عبارت دیگر قابلمه و ظروف کثیف تر در سبد پایین و با فشار اب زیاد و ظروف شیشه ای در سبد بالایی و با فشار اب کمتر به طور همزمان شسته می شوند.
بدنه اکثر ماشین های ظرفشویی جدید فلزی بوده و ضد اثر انگشت و دارای پانل فرمان لمسی می باشند و به دلیل داشتن قفل کودک از صدمات احتمالی محفوظ می مانند.
به طور کلی ماشین های ظرفشویی اتوماتیک جدید در مدل های مختلف و با اندازه های گوناگون بزرگ ( 12 نفره ) متوسط ( 8 نفره ) و کوچک (6نفره ) ساخته می شوند.
تعمیرات ماشین ظرفشویی – انواع ماشین های ظرفشویی:
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک متوسط
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک کوچک
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ ایستاده
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ توکار
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک متوسط توکار
تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک کوچک مدل رومیزی

نکته بسیار مهمی که باعث می شود مراجعه به تعمیرات ماشین ظرفشویی بالا باشد ، قراردادن ماشین ظرفشویی در کنار یخچال می باشد، زیرا این دستگاه در هنگام کار حرارت تولید می کند و مصرف انرژی یخچال را بالا میبرد.
یک نکته مهمی که در تعمیرات ماشین ظرفشویی به کاربران گوشزد می شود اینکه : ماشین ظرفشویی دارای سه برنامه شستشوهستند، سبک ، معمولی، سنگین و برنامه های اضافه دیگر شامل شستشوی ظروف چینی ، قابلمه، خیس کردن، صرفه جویی در انرژی و شستشوی کوتاه می باشد.

تعمیرگاه لوازم خانگی  پارسیان

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *