,

طریقه نصب ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ

طریقه نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ

 

طریقه نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی اتوماتیک بزرگ

آشنایی با روش نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی

 

در تعمیرات ماشین ظرفشویی محل اتصال شیلنگ آب ورودی به ماشین نظرفشویی در پشت آن قرار دارد.در تعمیرات ماشین ظرفشویی شیلنگ را به شیر آب وصل کرده و مهره آن را محکم کنید و اطمینان حاصل نما یید که ب هطور صحیح و محکم متصل شده است. زیرا فشار آب بین 0/5 bar تا 10 bar م یباشد. شیلنگ باید بین دیوار و فضای پشت ظرفشویی آزاد باشد به طوری که تحت فشار قرار نگرفته و یا بیش از حد کشیده نشده باشد که از اصلی ترین دلایل مراجعه مصرف کنندگان به تعمیرگاه لوازم خانگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی درتعمیرات لوازم خانگی می باشد. چنانچه شیلنگ ورودی ماشین ظرفشویی را به شیر آب گرم متصل مي كنيد، حداکثر دمای آب نباید بیش از 60 درجه سانتیگراد باشد که از اصلی ترین دلایل تعمیرات ماشین ظرفشویی استفاده از درجه اب نا مناسب می باشد.
لوله فاضلاب داخل دیوار باید در فاصله 25 تا 100 سانتی متری از کف تعبیه شده باشد.

دقت کنید که شیلنگ خروجی کاملاً در لوله فاضلاب قرار گیرد و از آن جدا نشود ب هطوری که یک منفذ هوا بین آنها وجود داشته باشد.
ماشین ظرفشویی باید به پریزی وصل شود که دارای سیم ارت باشد که از اصلی ترین دلایل مراجعه مصرف کنندگان به تعمیرگاه لوازم خانگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی درتعمیرات لوازم خانگی می باشد. اگر بخواهید ماشین ظرفشویی را در داخل کابینت نصب کنید، دوشاخه برق آن بعد از نصب باید در دسترس باشد.
در ماشين های ظرفشویی که لوله فاضلاب آنها به زیر سینک ظرفشویی نصب مي شود، احتمال برگشت ذرات و مواد غذایی داخل سینک به ماشین ظرفشویی وجود دارد كه پمپ تخلیه ماشین را دچار اشکال میسازد و از اصلی ترین دلایل مراجعه مصرف کنندگان به تعمیرگاه لوازم خانگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی درتعمیرات لوازم خانگی می باشد. برای جلوگیری از این کار، از سیستمی به نام 1 Air gap استفاده ميشود

پارسیان

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *